Klantenservice webshop

Prijzen en verzendkosten

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% Nederlandse BTW. Wij berekenen geen verzendkosten voor online orders, tenzij anders aangegeven. Indien de verzendkosten afwijken worden deze specifiek bij het product vermeld.


Verwijderingsbijdrage

AllVision neemt eventuele kosten voor verwijderingsbijdrage voor eigen rekening. Deze kosten worden dus niet extra in rekening gebracht.


Zichttermijn

U heeft recht op een wettelijke zichttermijn van 14 werkdagen. Bevalt het artikel niet dan kunt u het binnen deze veertien werkdagen retourneren zonder opgaaf van reden (met een kopie van de originele factuur en uw rekeningnummer), mits het artikel ongebruikt is en in de orginele, onbeschadigde en ongeopende verpakking zit.

U bent in alle gevallen zelf verantwoordelijk voor de retourzending. U kunt er zelf voor kiezen om deze bij het postkantoor aangetekend en/of verzekerd te verzenden. TIP Laat de zending voorzien worden van een track & trace code zodat u zelf u zending online kunt traceren.De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor uw eigen rekening. Zorg voor voldoende frankering van. Ongefrankeerde pakketten worden niet in ontvangst genomen en gaan direct retour afzender.

Na ontvangst van de goederen en de controle hiervan boeken wij het bedrag betaalde bedrag incl. eventuele betaalde verzendkosten binnen twee weken naar u terug.

Uitzondering!

Maatwerk artikelen kunnen niet retour genomen worden. Dit zijn artikelen die speciaal voor  u op maat gemaakt zijn. Dit betreft onder andere kabel per strekkende meter (van de rol) en/of op maat gemaakte kabel. Deze artikelen kunnen niet geretourneerd worden.


Retourneren

Bij het eventueel retourneren van produkten verzoeken wij u onderstaande richtlijnen in acht te nemen.

Retourneerprocedure:

Controleer of de zichttermijn van 14 dagen nog niet verstreken is. Is de zichttermijn verstreken neem dan eerst contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@allvision.nl

De artikel(en) dienen geretourneerd te worden in de originele, onbeschadigde en ongeopende verpakking incl. alle toebehoren.

De artikel(en) mogen geen gebruikssporen vertonen. Uitzondering hierop zijn ex demonstratiemodellen besteld via www.allvision.nl

De artikel(en) dienen in een degelijke verzendverpakking verzonden te worden. Tip: gebruik hiervoor waar van toepassing de doos of envelop waarin de artikelen bij u aan kwamen.

Voeg bij de zending (een kopie van) de factuur.

Voeg een begeleidend schrijven bij waarom u de artikelen retour stuurt. Vermeld hierin ook uw naam, adres, woonplaats en e-mail adres, evenals uw bankgegevens.

Als bovenstaande in orde is, dan kunt u de zending retourneren.

De zending dient geretourneerd te worden naar het volgende adres:

AllVision Digital Home Center
T.AV. retouren weborders
Havenstraat 26
3441 BK Woerden

Zorg voor voldoende frankering van de zending. Als de zending onvoldoende of niet gefrankeerd is kan deze niet aangenomen worden bij ons en gaat deze retour afzender.

U bent in alle gevallen zelf verantwoordelijk voor de retourzending. U kunt er zelf voor kiezen om deze bij het postkantoor aangetekend en/of verzekerd te verzenden. TIP Laat de zending voorzien worden van een track & trace code zodat u zelf u zending online kunt traceren.

U ontvangt binnen 1 (één) week bericht van ons nadat uw zending retour ontvangen is.  Als alles in orde is, dan storten wij het bedrag terug naar u op dezelfde manier zoals u ons betaald heeft. Indien er gebreken geconstateerd worden dan zullen wij contact met u opnemen om een passende oplossing te vinden.


Retourneren van reeds geopende/gebruikte produkten

Indien u een product wenst te retourneren waarvan u de verpakking reeds heeft geopend of het produkt reeds heeft uitgeprobeerd dan vallen deze buiten de kaders van de wettelijke zichttermijn. Tijdens de wettelijke zichttermijn mag de verpakking immers niet geopend zijn.

Retourneerprocedure reeds geopende/gebruikte produkten:

De artikel(en) dienen geretourneerd te worden in de originele verpakking incl. alle toebehoren.

De artikel(en) mogen geen gebruikssporen vertonen. Uitzondering hierop zijn ex demonstratiemodellen besteld via www.allvision.nl.

De artikel(en) dienen in een degelijke verzendverpakking verzonden te worden. Tip: gebruik hiervoor waar van toepassing de doos of envelop waarin de artikelen bij u aan kwamen.

Voeg bij de zending (een kopie van) de factuur.

Voeg een begeleidend schrijven bij waarom u de artikelen retour stuurt. Vermeld hierin ook uw naam, adres, woonplaats en e-mail adres.

Als bovenstaande in orde is, dan kunt u de zending retourneren.

De zending dient geretourneerd te worden naar het volgende adres:

AllVision Digital Home Center
T.AV. retouren weborders
Havenstraat 26
3441 BK Woerden

Zorg voor voldoende frankering van de zending. Als de zending onvoldoende of niet gefrankeerd is kan deze niet aangenomen worden bij ons en gaat deze retour afzender.

U bent in alle gevallen zelf verantwoordelijk voor de retourzending. U kunt er zelf voor kiezen om deze bij het postkantoor aangetekend en/of verzekerd te verzenden. TIP Laat de zending voorzien worden van een track & trace code zodat u zelf u zending online kunt traceren.

U ontvangt binnen 1 (één) week bericht van ons nadat uw zending retour ontvangen is.  Als alles in orde is, dan storten wij het bedrag terug naar u op dezelfde manier zoals u ons betaald heeft. Via iDeal krijgt u het geld op uw bankrekening.

Let op!
Bij retourneren van reeds geopende en/of gebruikte produkten worden er retourneerkosten in rekening gebracht. Deze kosten bedragen 5% van de waarde van de geretourneerde artikelen. Indien er gebreken geconstateerd worden dan zullen wij contact met u opnemen om een passende oplossing te vinden.


Foutieve levering

Bij het verzamel- en inpakproces in ons magazijn worden de bestellingen door minimaal twee verschillende mensen gecontroleerd. De kans dat er iets fout gaat is minimaal. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat er een fout artikel geleverd is.

Geleverd artikel komt niet overeen met de pakbon
Onze excuses, wij hebben dan een fout gemaakt. Wij hebben iets anders geleverd dan u besteld heeft. Neem direct contact met ons op zodat het kosteloos opgelost kan worden. Ga niet op eigen initiatief zomaar produkten terug sturen. Dat kost u verzendkosten een een hoop moeite, en dat is nergens voor nodig wij hebben immers een fout gemaakt en zullen deze voor u oplossen.


Verkeerd besteld product

Geleverd artikel komt wel overeen met de pakbon en factuur
Indien u zelf een verkeerd product besteld heeft dan kunt u deze producten aan ons retourneren.
U kunt de instructies bij het kopje Retourneren opvolgen om uw geld terug te krijgen.


Ons garantiebeleid

Op alle producten in onze webwinkel wordt garantie verleend van minimaal 1 jaar. De meeste producten kennen een garantietermijn van twee jaar. Alle producten die AllVision Digital Home Center verkoopt worden betrokken van de officiële Nederlandse importeurs die tevens de garantievoorwaarden opstellen die bindend zijn.  Het handelt in alle gevallen om de Nederlandse garantievoorwaarden.

In het geval van een defect binnen de garantieperiode zal dit defect kosteloos worden verholpen volgens de garantiebepalingen van de importeur en indien voldaan is aan de geldende garantievoorwaarden.

In het geval van een defect kunt u het betreffende apparaat aanbieden bij onze vestiging te Woerden. Dit kunt u persoonlijk doen, echter u kunt het betreffende apparaat ook per pakketpost aan ons opsturen. Wij verzoeken u het apparaat aan te leveren in de originele verpakking. Transportschade die het gevolg is van het ontbreken van de originele verpakking is voor uw eigen rekening.

Voor het geval u een apparaat ter reparatie wilt aanbieden binnen de garantieperiode, verzoeken wij u om eerst per email contact met ons op te nemen. U kunt hiervoor het mailadres info@allvision.nl gebruiken.

Vermeld u in deze mail minimaal de volgende gegevens:

Merk, type, serienummer, nummer aankoopnota, klachtomschrijving

De verzendkosten van u naar ons zijn in alle gevallen voor uw rekening. Het retourzenden na reparatie is kostenloos.


Contact

U kunt onze showroom hier vinden:

Havenstraat 26
3441 BK Woerden

Overige gegevens

BTW nummer: NL159418033B01
KVK nummer: 64126560 Utrecht
ING Bank: 66.05.52.108
IBAN: NL79 INGB 0660 5521 08

Meer informatie?

Dhr. L. van der Maarel
Eigenaar AllVision Digital Home Center
E-mail: info@allvision.nl / www.allvision.nl
www.facebook.com/allvisionnederland
Tel.: 0348-400201